Politica de retur, dreptul de retragere

Vă mulțumim pentru cumpărăturile de la noi! Sperăm că veți rămâne mulțumit de produsele achiziționate. Dacă totuși, dintr-un motiv renunțați, aveți la dispoziție 30 de zile pentru înlocuirea/ returnarea produselor. Condițiile detaliate sunt prezentate mai jos. 

 

Înlocuire și returnare produse 

 

Noi din echipa Kitara BG încercăm a depune eforturi maxime pentru a mulțumi clienții noștri, din acest motiv vă acordăm posibilitatea a returna sau a înlocui produsele achiziționate în termen de până în 30 de zile. Termenul este calculat de la data livrării coletului.

Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie să întreprindeți următoarele pasuri:

1. Completați formularul de returnare/ înlocuire produs, pe care îl veți regăsi în pachet sau descărcați-l aici.

2. Trimiteți formularul la e-mail: office@chitaramagazin.ro

3. După ce primim și examinăm formularul, vom trimite un curier la adresa dumneavoastră pentru a prelua pachetul.  

4. Vă rugăm să pregătiți  pachetul în ambalarea sa originală, cu toate documentele și accesoriile sale însoțitoare.  

5.1. La selectarea returnării produsului  - După ce primim produsul returnat și ne asigurăm că acesta corespunde condițiilor de înlocuire și returnare (menționate mai jos),  vom rambursa valoarea sa în termen de până în 7 zile lucrătoare, prin transfer bancar. 

5.2. La selectarea înlocuirii produsului  - După ce primim produsul returnat și ne asigurăm că acesta corespunde condițiilor de înlocuire și returnare (menționate mai jos), vom trimite produsul nou la adresa menționată în formular. În formularul trebuie să indicați și produsul cu care să fie înlocuit produsul returnat.  

Condiții de returnare și înlocuire produs:  

-       costul de livrare pentru returnarea/ înlocuirea produsului este suportat de dumneavoastră;

-       produsele nu trebuie să fie deteriorate, trebuie să aibă un aspect comercial bun, să dispună de toate etichetele originale, notele, autocolantele și documentele însoțitoare la livrare. Trebuie să fie prezente toate produsele și accesoriile aferente.

La nerespectarea condițiilor menționate mai sus, cererea de reclamație nu va fi examinată de către Kitara NG.  .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dacă produsul returnat nu corespunde Condițiilor de returnare și înlocuire produse:

Dacă produsul returnat are o ambalare deteriorată, urme de folosință, zgârieturi, impacturi,  produse defectate de  șocuri electrice, cu accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul a refuza returnarea/ înlocuirea. În aceste cazuri veți vi înștiințat la primirea produsului în centrul nostru de service și verificarea său. Atunci, produsul vă va fi expediat pe contul vostru. Ne rezervăm dreptul a refuza produse clienților care beneficiară foarte des de acest serviciu  ( în mod abuziv).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Produsele obiect de reclamații, care nu pot fi primite de către Kitara BG din cauza motivelor menționate mai sus (dacă sunt trimise după expirarea termenului menționat;  dacă nu sunt însoțite de un documente care atestă cumpărarea, formular de returnare produse, dacă sunt fără etichete sau ambalarea originală; dacă sunt murdărite, etc.) vor fi expediate Clientului pe contul său.  

La constatarea unui produs defect în termen de până în 30 de zile de la primirea sa sau la primirea unor produse și ambalările acestora cu aspect comercial corespunzător, ne angajăm la înlocuirea acestora (conform condițiilor de garanție  ale producătorului) sau a rambursa valoarea produselor plătite de dumneavoastră, în termen calculat de la data la care v-ați exercitat dreptul de refuz. După expirarea acestui termen  (sau la deteriorarea aspectului comercial sau celui al ambalării produselor), repararea produselor se acceptă de către service-le  menționate în cardul de garanție. 

La returnarea produselor achiziționate, costurile de livrare sunt suportate de client.  

Pentru întrebări suplimentare v-ați putea adresa "Departamentului de prestare servicii clienților” la e-mail:  office@chitaramagazin.ro sau la numărul de telefon: +359876919296